opwegmetmijnbackpack.reismee.nl

Afscheidsfeestje

'Ga je nog een afscheidsfeestje houden?'

Dat was een vraag die regelmatig voorbij kwam. En hoewel ik er eerst geen behoefte aan had weer iets wat ik dan moet regelen en omdat ik wist dat sommige mensen niet zouden komen die ik er wel bij zou willen hebben. Besloot ik toch om een afscheidsfeestje te organiseren. Omdat het mij toch wel leuk leek om verschillende vrienden voor de voorlopig laatste keer te zien en te spreken.

Datum en plaats
Afgelopen zaterdagavond was het dan zover. De uitnodigingen waren verstuurd. Er werden ongeveer 15 mensen verwacht en een paar misschien. Dus eten genoeg (oké achteraf was er genoeg voor een hele week). Dit vind ik altijd zo moeilijk inschatten want je wilt ook niet te weinig hebben.
Locatie was het fietscafé van Koop de Goede Hoop (goede doelenwinkel in Middelharnis). Wel eens geweest? Moet je eens doen als je in Middelharnis bent. Later uitgebreider verslag over deze winkel en fietscafé.

Last minute stressss
Het feestje begon om 19:00 dus om iets over 18:00 stapte ik in mijn auto om de sleutel op te halen op het adres waar ik dacht dat die was. Maar toen ik daar aanbelde bleek dat de sleutel heel ergens anders was.
Dus ik naar dat adres gesjeesd en daar aangebeld maar natuurlijk, zal je net zien, niemand thuis. 'Heb ik natuurlijk weer' schoot er al door mij heen. Na wat verder gebeld te hebben wees iemand mij op het adres waar de reservesleutel was. Diegene was gelukkig wel thuis dus om 5 voor 7 was ik binnen en kon alles doorgaan.

Dutch High tea party
Ik wilde graag een avondje met allerlei Hollandse hapjes. Leuk neergezet op etagères zodat het een high tea party werd. Er waren onder andere: mini tompouces, saucijzenbroodjes en bolussen van de echte bakker Akershoek uit Ouddorp (handig hoor een bakkerij in de familie), mini stroopwafels en crackertjes met salade. De koffie en thee ging er volop doorheen dus genoeg voor iedereen.

Bedankt iedereen die er was! Ik vond het een gezellig afscheid! Ook bedankt voor de envelopjes, cadeautjes, chocola en de hulp bij het voorbereiden.

Het is dat ik niet ieder jaar weg ga. Anders zou ik volgend jaar wel weer een feestje willen.

Voor foto's, neem een kijkje in mijn fotoalbum




Reacties

Reacties

Alice

Geweldig zo leuk afscheid voor je.
Eerst de stress vooraf (sleutel)
Toch allemaal goed gekomen.

Ma Anneke

Helaas, wij hadden een ander feestje. Maar wij zwaaien je uit dinsdag. En eten dan iets onderweg. Ook leuk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!