opwegmetmijnbackpack.reismee.nl

7 dingen die ik nog wil doen voordat ik wegga

Morgen over 2 weken zit ik in het vliegtuig. Dat betekent nog 2 weken van voorbereidingen. Naast alle dingen die ik nog moet doen (denk aan huis opruimen, kledingkast uitruimen, uitzoeken wat voor werk ik kan gaan doen), zijn er ook nog een aantal dingen die ik deze laatste 2 weken in Nederland heel graag wil doen.

1. Een dagje naar de Efteling!
Ik houd daarvan. Het sprookjesbos, de attracties. Echt, een dagje naar de Efteling is iets wat ik heel graag nog zou willen doen. Maar zoals je misschien eerder hebt gelezen in een blog (de voor- en nadelen van alleen wonen) valt deze daar duidelijk ook onder. Want om nu in je eentje naar de Efteling te gaan is ook zo alleen. En de meeste mensen werken natuurlijk ook gewoon overdag. En het is best prijzig. Maar we zullen zien...

2. Door een echt groot bos wandelen.
De geur van de herfst opsnuiven, blaadjes gooien, paddenstoelen zoeken en na afloop ergens bij de verwarming in een restaurant appeltaart eten met chocolademelk. Of pannenkoeken eten in een pannenkoekenrestaurant. Of allebei?
Ik wil een dagje dat ideale herfstgevoel. Voel je al wat ik bedoel?

3. De zonsondergang zien op het strand.
Gewoon omdat het kan en ik het wil:). Hopelijk is het dan wel een mooie zonsondergang.

4. 's Ochtends vroeg de zonsopgang zien en reeën spotten op de slikken van Melissant.
Oké, iedereen die mij een beetje kent verklaart me nu voor gek. Want ik kom echt nooit vrijwillig om 6:00 m'n bed uit. Maar wellicht dat als er iemand mee gaat ik het dan wel kan. Heb ze namelijk nog nooit gezien en lijkt me zo mooi om dat een keer mee te maken in de stilte van de dag als iedereen nog slaapt.

5. Afspreken.
Binnenkort houd ik een afscheidsfeestje waar ik al van een aantal mensen afscheid kan en zal nemen. Maar ik wil nog graag met sommige mensen privé afspreken. Samen tijd doorbrengen door heel simpel samen een rondje te lopen op het strand of samen op de bank te kletsen. Dat ga ik echt missen straks. Die simpele dingen.

6. Mijn bloemenbon inwisselen.
Gewonnen op de scoutsfair in Ouddorp 2 weken geleden. Als je daar nog nooit bent geweest, aanrader voor volgend jaar met de kinderen.Maar aan een bon in de la heb je niet zoveel. Dus deze week maar eens naar Ouddorp rijden om een mooi boeketje uit te kiezen.

7. Huis minimaliseren.
Oké, deze hoort ook onder het kopje 'moeten' maar het is ook iets wat ik wil. Leeg huis is een leeg hoofd. Overbodige dingen weg en dan volgend jaar weer in een opgeruimd huis terug komen.

Reacties

Reacties

grasnie

Hoi hoi Charlotte,
Dit heb je weer 'lekker' geschreven...
Je hebt nog wat om van te genieten de komende 14 dagen zie ik.
Gewoon doen... en soms gewoon iemand meevragen...toch.
Ik zie je nog ') Doei.

Jolisa

Helaas heb ik geen tijd i.v.m. de bruiloft anders was ik dolgraag mee gegaan naar het bos, naar de slikken om 6 uur, of naar de zonsondergang!

Heel veel succes met de voorbereidingen meis! Ben benieuwd naar je avontuur !!

Jolisa

En dat punt van de scoutsfair is natuurlijk een toppertje om te lezen als organisator!!! Thanks en veel plezier met je bloemen!

Hieke

Hoop dat je een aantal van bovenstaande dingen ondertussen gedaan hebt en dat er een mooie fleurige, geurige bos in je huis staan. Wens je nogmaals een hele fijne tijd down under en zal "hier" af en toe komen lezen. Je schrijft trouwens erg leuk.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!