opwegmetmijnbackpack.reismee.nl

De reis deel 1. Mijn gedachten voor en tijdens de vlucht van Amsterdam naar Dubai

De trip is begonnen. Op dit moment zit ik op het vliegveld van Dubai te wachten op de volgende vlucht naar Singapore. Omdat de reis mega lang duurt deel ik dit onderwerp in 3 delen. Bij deze deel 1: Wat ik dacht voor en tijdens de vlucht van Amsterdam naar Dubai.

1. We zijn op Schiphol. Nu gaat het beginnen
2. Waar is de groep? Waar is vertrekhal 3
3. Gevonden. Afscheid nemen en inchecken maar.
4. Koffer goedgekeurd. 11 kilo onder maximum gewicht.
5. Oké douane is geweest. Alles goedgekeurd nu nog even wachten
6. Mm even Mac kroket halen bij de Mac
7. Uhh dames het is 14:40 de gate sluit om 15:00. Misschien handig om te gaan?
8. In de gate: wat een groot ding! Snel nog foto. Laatste stappen in Nederland. Daar gaat tie dan.

In het vliegtuig:

1. Wow je kunt zelfs boven zitten
2. Yes ik zit bijna bij het raam, 1 stoel er naast.
3. Wat is dit ding groot zeg! (4 motoren, 2 gangpaden, 3-4-3 en 2 verdiepingen)
4. Shit mn oplader ligt nog in mn rugtas maar vind het vervelend om de persoon naast me te storen. Dan straks maar.
5. Oké we gaan vertrekken
6. Best een end rijden voordat we de lucht in gaan.
7. Yes de lucht in. Dat wil ik vastleggen.
8. Wat hoog zeg!
9. Eens kijken welke films er zijn
10. Duurt lang!
11. Hé daar komt het eten.
12. Is het al zo laat?
13. Jakkes wat is die thee vies. Doen ze daar 3 zakken in?
14. Er is Wi-Fi. Da's handig.
15. Kan ik nu een blog typen. Alle tijd voor.
16. Yes de man naast me staat op. Nu kan ik alles pakken.
17. Mm toch niet zo handig opstaan met de tafeltjes opengeklapt.
18. Zijn we er al?
19.Nog 4 uur te gaan.
20. Eens kijken of er nog iets leuks in de nieuwste Eva staat.
21. Dat leest niet handig in het donker.
22. Dan nog maar een film kijken.
23. Frozen. Hoef ik niet zo na te denken.
24. Ah fijn, daar komt het eten en drinken weer.
25. 22:30. Nog 5 kwartier te gaan en dan zijn we in Dubai.
26. Voor maar 2 uurtjes. Maar toch, kan zeggen dat ik er ben geweest.
27. Beide mensen naast me gaan naar de wc. Dan ik ook maar.
28. Eens even buurten bij de andere mensen van de groep die achterin zitten. Helaas zitten we niet allemaal bij elkaar.
29. Hoera we landen over 40 minuten.
30. En dan mogen we weer zo'n lang stuk. Of langer..
31. We zijn geland. Hello Dubai!

Reacties

Reacties

henneke

Leuk geschreven als je het vlug achter elkaar leest lijkt het een korte vlucht. Leuk geschreven. Succes verder en dat de rest van je vlucht maar net zo soepel mag verlopen. GBY

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!