opwegmetmijnbackpack.reismee.nl

6 maanden weg

6 maanden ben ik nu weg. 16 oktober om precies te zijn stapte ik het vliegtuig in naar Sydney. Een jaar naar de andere kant van de wereld om te reizen en te werken. Nu 6 maanden verder ben ik dus op de helft van de reis. Of toch niet?

Een van de meest gestelde vragen voor ik vertrok was: hoelang ga je weg? Ik heb altijd gezegd dat ik terugkom als ik vind dat het genoeg is geweest en ik weer naar huis wil. Misschien is dat al na 2 weken, 5 maanden of een totaal jaar.

Voor mij is het nu goed geweest. Tijd om naar huis te gaan. Heb ik ben alles gezien? Vind ik het niet meer leuk? Integendeel!

Reizen is fantastisch en er valt nog veel meer te zien. Maar nu wil ik weer terug naar het platte Nederland met de koeien in de wei, naar onbeperkt Nederlands kunnen praten, kroketten, mijn eigen huis dat ik níet hoef te delen en het voorjaar.

En over een paar jaar stap ik hopelijk weer terug in het vliegtuig naar N-Z, Australië of een andere mooie bestemming.


Liefs,


Charlotte


Woensdag de 9e om 6 uur plaatselijke tijd vertrek ik vanaf Christchurch

Reacties

Reacties

Patricia

Hoi Charlotte mee gelezen met al je verhalen. Erg leuk om mee te mogen lezen.

Annemieke

Goed is goed toch? Vele ervaringen rijker en nu tijd om terug te komen...tot gauw!??‍♀️
Groetjes Jan en Annemieke

Jolanda

Ik vind het ook wel heel gezellig dat je weer naar huis komt, hoor, we hebben je gemist!

grasnie

Welkom bij de koeien, kroketten en het voorjaar ? in Nederland. En je weet me te wonen eej... kun je gewoon nederlands spreken ?.

Liesbeth

Fijn dat je het goed naar je zin hebt gehad..
Geniet nog van de dagen dart je Sadr bent, en een goeie reis naar huis...

Alice leipoldt

Leuke maanden voor je geweest!
Ook weer fijn dat je zelf beslist wanneer het goed geweest is.
Wens je nog een paar fijne dagen en een goede vlucht naar huis.
Liefs Alice

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!