opwegmetmijnbackpack.reismee.nl

De reis deel 2. We zijn er.

Laatste stuk
We zijn in Australië! Of beter gezegd: we vliegen er boven. Al 3 of 4 uur om precies te zijn. Het is nu 3 uur in de nacht (9 uur later dan in Nederland) en ik kan niet slapen. Dus dan maar een blogje schrijven. Ik merk dat ik het best fijn vind om alles van me af te schrijven en mijn hoofd leeg te maken. Ook super tof om allemaal reacties te lezen of peroonlijk te krijgen :). Dus blijf dat zeker doen, ook als je tips hebt hoor ik het graag.

Dubai naar Singapore
Terug naar de reis. O men wat duurt het lang! 3e vlucht van 7 of 8 per stuk dus reken Maar uit. Maar gelukkig zijn we er over 1 uur ein-de-lijk. Het vliegen van Dubai was niet echt bijzonder: ik keek een film, speelde tetris, sliep 1 uur, sprak met mevrouw naast me die terug naar Australië ging na 2 maanden vakantie in Europa. Verder kregen we rijst met gamba's als ontbijt (heb ik overgeslagen) en werd ik misselijk bij het landen.

Na bijna 8 uur vliegen kwamen we aan in Singapore. Singapore is heel makkelijk te beschrijven: warm! druk, groot en hoog. Bestaat bijna alleen uit hoge flatgebouwen, heel veel auto's, winkelcentra en dus warm.
We hebben daar een nachtje in een hotel geslapen. Dat was zó fijn! Een normaal bed met douche i.p.v. vliegtuigstoel.
De volgende dag kregen we een citytour. Tempel, bloementuin en Chinese markt bezocht. Daarna door naar het vliegveld. Daar wat gegeten, rondgelopen en om 21:30 weer de lucht in. Waar we nu op moment van schrijven nog steeds zijn. En waar de zon nu opkomt. Lucky I have a windowseat. Echt zo mooi! Het voelt alsof ik de zon wakker heb zien worden. Een nieuwe dag is begonnen. De eerste dag van een vast heel bijzondere periode.

Reacties

Reacties

Andrea Visser van den Berge

Super leuk om je reis verhalen te lezen en zo ontzettend knap van je dat je dit gewoon doet,respect voor. Ik ben heel benieuwd hoe je reis verder verloopt en wat je allemaal gaat meemaken. Heel veel reis plezier. Groetjes van je oud collega AH Bruinisse.

Margret

Onwijs veel succes, plezier en geluk toegewenst! Maak er een mooi jaar van.

Annemieke

Leuk om zo mee te lezen Charlotte! Eindelijk ben je er dan na zo lang ernaar uitkijken. GENIET!

Tineke

Fijn dat je reis goed is gegaan Ga genieten ??

ineke

Echt leuk om te lezen. Nu begint het echte avontuur. Veel plezier

Ma Anneke

Heb een goede tijd. Veel plezier en een goed avontuur gewenst.

Anja

Gezellige blog! Maak er een mooie tijd van!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!