opwegmetmijnbackpack.reismee.nl

Hoe een avondje bij iemand eten onverwachts anders verliep

'Jullie zijn vanavond om 18:15' welkom. Stond er in het bericht dat een vriendin in de groepsapp stuurde. Samen met nog 2 vriendinnen was ik uitgenodigd om bij haar thuis te komen eten. Alleen toen ik daar binnenkwam bleek dat het toch iets anders ging verlopen dan verwacht.

Blinddoek
Toen ik mijn auto geparkeerd had kwam er een vriendin aangelopen met een theedoek. Zonder iets te vragen of ik het er wel mee eens was zat er opeens een theedoek om m'n hoofd waardoor ik totaal niks meer zag. Gelukkig begeleidde ze me naar binnen, daar achter de deur hoorde en voelde ik dat er iemand zat die zich als een losgeslagen hond gedroeg. Daar schrok ik best wel van en wilde diegene klap voor d'r kop geven maar ik heb me ingehouden.

Surprise
Vervolgens merkte ik dat we de woonkamer in kwamen. Theedoek ging af en toen... SURPRISE! Ik was echt totaal overrompeld. Als eerste zag ik iemand anders die ik niet had verwacht snel een foto maken en toen ik om me heen keek wist ik dat de avond een andere wending zou krijgen. De vriendin waar ik thuis was zei: we wilden nog voordat je naar het buitenland gaat nog met z'n allen eten :). Hoe lief toch! Ook lagen er 4 zakken kruidnootjes en chocoladeletter op m'n stoel als cadeautje.

Hawaii party groep
Waarom deze groep zo heet weet ik echt niet meer maar in deze groepsapp zitten 6 meiden, 4 jonkies en 2 oudjes, en 2 keer in het jaar spreken we af om met elkaar te eten, of om zoals een jaar geleden met z'n allen in juni sinterklaasavondje te vieren. Superleuk om te doen met elkaar! Echt mega lekker gegeten: Mexicaanse schotel, pannenkoeken, ijs en zelfs spruiten op die ik absoluut niet lust. (Denk dat m'n moeder gechoqueerd zal zijn als ze dit leest.) Oké, wel vermengd met vanalles waardoor je ze bijna niet proefde, maar ik heb ze op.

Grote envelop
Na afloop kreeg ik een grote dikke envelop mee met daarin allemaal kleine kaartjes en briefjes. Regel is dat ik als ik straks heimwee heb of als het even tegenzit er 1 briefje uit mag halen. Dus die envelop ligt nu verstopt onderin een la van de kast. Hopelijk ga ik die straks niet vergeten mee te nemen!

Bedankt lieve meiden! Ik vond het super leuk en het was echt een totale verrassing tot het allerlaatste moment.









Reacties

Reacties

Carla T

Life is better with friends!!

Anna

Wat een superleuke blog!! Je kan echt leuk schrijven! En ik ga je zeker volgen, op reis naar de andere kant van de wereld! Via Workaway kan je misschien een baan vinden? Waar ik werk bij de beeldentuin hebben wij altijd meisjes/vrouwen via workaway.
Heel veel plezier daar!! Liefs, Anna

Ari Kuijer

2 oudjes???? .......echt niet!

Charlotte Akershoek

Thanks voor je bericht Anna! Ik ben lid backpackers fb pagina en ik reis met travel active, zij helpen ook bij het vinden van een baan dus denk dat het wel goed moet komen :). Maar kan het altijd in m'n achterhoofd houden.

@Ari echt wel! Stokoud zijn jullie al.

Alice

Heel veel succes Charlotte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!